Časté dotazy

M&S KlubČasté dotazyPodmínky věrnostního programuZásady ochrany osobních údajůKontakt


  1. Jakým způsobem budu získávat body?

    Zákazník získá jeden bod za každou 1 Kč utracenou v prodejně M&S, po přidání své věrnostní karty i za M&S zboží na www.marksandspencer.cz a na www.rohlik.cz. Body za nákup jsou načteny na zákaznické bodové konto při předložení M&S karty během placení. Zákazník má také možnost navýšit body na svém zákaznickém účtu prostřednictvím exkluzivních bonusových nabídek. Zákazníky budeme informovat o nejnovějších nabídkách k získání bonusových bodů poštou, e-mailem, SMS zprávami, push notifikacemi na mobilní aplikaci nebo kupony na účtenkách. Zákazník poté může využít tyto nabídky při nakupování v kamenných prodejnách Marks and Spencer Česká republika.

  2. Jak zjistím aktuální stav bodů na svém účtu?

    Zákazníci mají možnost zjistit stav bodů, přehled svých nákupů a všech bonusových a peněžních kuponů ve svém M&S účtu v mobilní aplikaci, kterou lze stáhnout zdarma v Obchodu Play pro Android a App Store pro iOS zařízení.

    Přehled aktuálních bodů je k dispozici na každé účtence nebo ve vyúčtování odměn, které zasíláme každou novou sezónu poštou. V mobilní aplikaci i na účtence se načtené bonusové body zobrazují po aktualizaci systému, která probíhá přes noc, tedy s denním zpožděním.

  3. Jak stáhnout mobilní aplikaci

    Mobilní aplikaci můžete zdarma stáhnout v Obchodu Play pro Android a App Store pro iOS zařízení.

  4. Jaká je platnost získaných bodů?

    Platnost bodů, které zákazník získal za nákupy M&S zboží, jsou 2 roky. Body, které zákazník získal díky speciálním bonusových nabídkám (použitím bonusových kuponu atd.) nebo ad-hoc připsáním bodů na jeho účet, jsou platné pouze 1 rok. Pokud během této doby nejsou převedeny do peněžních kuponů, po skončení platnosti body expirují a zákazník na ně již nemá nárok.

  5. Neobdržel/a jsem speciální kupony na bonusové body

    Speciální kupony jsou ke kartám přiřazovány náhodně, nikoliv na základě počtu bodů na Vaší M&S kartě. Pokud jste je tedy neobdržel/a nyní, pravděpodobně je získáte příště.

  6. Neobdržel/a jsem vyúčtování odměn v nové sezóně

    Vyúčtování je zasíláno elektronicky do e-mailové schránky každou novou sezonu zákazníkům, kteří nasbírali 3 000 a více bodů. Slevové kupony uvidíte také v M&S mobilní aplikaci. V případě, že jste tyto podmínky splnil/a a vyúčtování jste neobdržel/a, zkontrolujte si Vaše kontaktní údaje na svém online účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3).

    V případě problému s doručením vyúčtování odměn nás neváhejte kontaktovat na klub@marks-and-spencer.cz nebo přes Kontakt.

  7. Z mého účtu zmizely body

    Pokud jste nasbíral/a minimálně 3 000 bodů a tyto body nebo jejich část se odečetly z Vašeho účtu, znamená to, že byly převedeny do peněžních kuponu v rámci probíhajícího vyúčtování odměn. Tyto kupony Vám následně budou zaslány poštou na adresu uvedenou v den odečtení bodů a spolu se začátkem jejich platnosti se také zobrazí ve Vašem online účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3). Bodový zůstatek na Vašem účtu se automaticky převádí do dalšího zúčtovacího období.

  8. Jak ověřím či změním své osobní údaje?

    Své osobní údaje včetně stavu bodového konta, přehled svých nákupů a všech bonusových a peněžních kuponů si můžete zkontrolovat ve svém M&S účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3). Zde si také své osobní údaje můžete změnit.
    V případě problému s přihlášením nebo otázek nás neváhejte kontaktovat na klub@marks-and-spencer.cz nebo přes Kontakt.

  9. Můžu sbírat body i za nákupy mimo Českou republiku?

    Bohužel ne. Za jakékoliv částky utracené v prodejnách Marks and Spencer ležících mimo Českou republiku nejsou získávány žádné M&S body. Body lze sbírat po přidání své věrnostní karty i za M&S zboží na www.marksandspencer.cz a na www.rohlik.cz.

  10. Je možné získávat body i za platby slevovými kupony z vyučtování odměn?

    Bohužel, za platby těmito poukázkami není možné získávat body, viz pravidla a podmínky věrnostního programu.

  11. Je možné získávat body i za nákup M&S dárkových poukázek?

    Bohužel, za nákup dárkových poukázek nelze získat body. Body jsou načteny v okamžiku použití dárkové poukázky při nákupu produktů na prodejně M&S.

  12. Co když při svém nákupu zapomenu M&S kartu použít?

    Zpětné načtení bodů závisí na rozhodnutí M&S a je možné pouze za těchto podmínek:

    • zákazník měl v okamžiku svého nákupu již aktivní M&S kartu, registrovanou na své jméno
    • zákazník napíše na klub@marks-and-spencer.cz, nebo vyplní kontaktní formulář na webových stránkách M&S, přičemž v obou případech uvede své jméno, příjmení, číslo karty, částku, číslo účtenky (je ve formátu: 12/12/12345678 a nalezne ho u data a času nákupu nebo u čárového kódu). V případě častého požadavku na dodatečné načítání bodů si vyhrazujeme právo žádost zamítnout. Veškeré výhody členství v M&S Věrnostním programu jsou spojeny s M&S kartou, kterou je nutno pro jejich získání předkládat během placení.

Zpět na M&S Klub