M&S Klub – Časté dotazy – Podmínky věrnostního programu – Zásady ochrany osobních údajů – Kontakt
-
Jakým způsobem budu získávat body?
Zákazník získá jeden bod za každou 1 Kč utracenou v prodejně M&S, po přidání své věrnostní karty i za M&S zboží na www.marksandspencer.cz a na www.rohlik.cz. Body za nákup jsou načteny na zákaznické bodové konto při předložení M&S karty během placení. Zákazník má také možnost navýšit body na svém zákaznickém účtu prostřednictvím exkluzivních bonusových nabídek. Zákazníky budeme informovat o nejnovějších nabídkách k získání bonusových bodů poštou, e-mailem, SMS zprávami, push notifikacemi na mobilní aplikaci nebo kupony na účtenkách. Zákazník poté může využít tyto nabídky při nakupování v kamenných prodejnách Marks and Spencer Česká republika.
-
Jak zjistím aktuální stav bodů na svém účtu?
Zákazníci mají možnost zjistit stav bodů, přehled svých nákupů a všech bonusových a peněžních kuponů ve svém M&S účtu v mobilní aplikaci, kterou lze stáhnout zdarma v Obchodu Play pro Android a App Store pro iOS zařízení.
Přehled aktuálních bodů je k dispozici na každé účtence nebo ve vyúčtování odměn, které zasíláme každou novou sezónu poštou. V mobilní aplikaci i na účtence se načtené bonusové body zobrazují po aktualizaci systému, která probíhá přes noc, tedy s denním zpožděním.
-
Jak stáhnout mobilní aplikaci
Mobilní aplikaci můžete zdarma stáhnout v Obchodu Play pro Android a App Store pro iOS zařízení.
-
Jaká je platnost získaných bodů?
Platnost bodů, které zákazník získal za nákupy M&S zboží, jsou 2 roky. Body, které zákazník získal díky speciálním bonusových nabídkám (použitím bonusových kuponu atd.) nebo ad-hoc připsáním bodů na jeho účet, jsou platné pouze 1 rok. Pokud během této doby nejsou převedeny do peněžních kuponů, po skončení platnosti body expirují a zákazník na ně již nemá nárok.
-
Neobdržel/a jsem speciální kupony na bonusové body
Speciální kupony jsou ke kartám přiřazovány náhodně, nikoliv na základě počtu bodů na Vaší M&S kartě. Pokud jste je tedy neobdržel/a nyní, pravděpodobně je získáte příště.
-
Neobdržel/a jsem vyúčtování odměn v nové sezóně
Vyúčtování je zasíláno elektronicky do e-mailové schránky každou novou sezonu zákazníkům, kteří nasbírali 3 000 a více bodů. Slevové kupony uvidíte také v M&S mobilní aplikaci. V případě, že jste tyto podmínky splnil/a a vyúčtování jste neobdržel/a, zkontrolujte si Vaše kontaktní údaje na svém online účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3).
V případě problému s doručením vyúčtování odměn nás neváhejte kontaktovat na klub@marks-and-spencer.cz nebo přes Kontakt.
-
Z mého účtu zmizely body
Pokud jste nasbíral/a minimálně 3 000 bodů a tyto body nebo jejich část se odečetly z Vašeho účtu, znamená to, že byly převedeny do peněžních kuponu v rámci probíhajícího vyúčtování odměn. Tyto kupony Vám následně budou zaslány poštou na adresu uvedenou v den odečtení bodů a spolu se začátkem jejich platnosti se také zobrazí ve Vašem online účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3). Bodový zůstatek na Vašem účtu se automaticky převádí do dalšího zúčtovacího období.
-
Jak ověřím či změním své osobní údaje?
Své osobní údaje včetně stavu bodového konta, přehled svých nákupů a všech bonusových a peněžních kuponů si můžete zkontrolovat ve svém M&S účtu v mobilní aplikaci (viz bod 3). Zde si také své osobní údaje můžete změnit.
V případě problému s přihlášením nebo otázek nás neváhejte kontaktovat na klub@marks-and-spencer.cz nebo přes Kontakt. -
Můžu sbírat body i za nákupy mimo Českou republiku?
Bohužel ne. Za jakékoliv částky utracené v prodejnách Marks and Spencer ležících mimo Českou republiku nejsou získávány žádné M&S body. Body lze sbírat po přidání své věrnostní karty i za M&S zboží na www.marksandspencer.cz a na www.rohlik.cz.
-
Je možné získávat body i za platby slevovými kupony z vyučtování odměn?
Bohužel, za platby těmito poukázkami není možné získávat body, viz pravidla a podmínky věrnostního programu.
-
Je možné získávat body i za nákup M&S dárkových poukázek?
Bohužel, za nákup dárkových poukázek nelze získat body. Body jsou načteny v okamžiku použití dárkové poukázky při nákupu produktů na prodejně M&S.
-
Co když při svém nákupu zapomenu M&S kartu použít?
Zpětné načtení bodů závisí na rozhodnutí M&S a je možné pouze za těchto podmínek:
- zákazník měl v okamžiku svého nákupu již aktivní M&S kartu, registrovanou na své jméno
- zákazník napíše na klub@marks-and-spencer.cz, nebo vyplní kontaktní formulář na webových stránkách M&S, přičemž v obou případech uvede své jméno, příjmení, číslo karty, částku, číslo účtenky (je ve formátu: 12/12/12345678 a nalezne ho u data a času nákupu nebo u čárového kódu). V případě častého požadavku na dodatečné načítání bodů si vyhrazujeme právo žádost zamítnout. Veškeré výhody členství v M&S Věrnostním programu jsou spojeny s M&S kartou, kterou je nutno pro jejich získání předkládat během placení.